خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

کتاب «مغز شما هنگام کار» در باغ کتاب رونمایی شد
 

کتاب «مغز شما هنگام کار» در باغ کتاب رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب «مغز شما هنگام کار» به همت نشر اطلس پیدایش در باغ کتاب تهران برگزار شد.
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، مراسم رونمایی کتاب «مغز شما هنگام کار» نوشته «دیوید راک» و ترجمه «ماجده فیض» با حضور مترجم، ویراستاران فنی و مقابله‌ای کتاب و عموم علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی، روز جمعه 29 اردیبهشت ماه در سالن شماره 8 مجموعه فرهنگی باغ کتاب تهران برگزار شد.
در این مراسم که به همت موسسه فرهنگی اطلس پیدایش برگزار شد مریم گودرزی مسئول انتشارات مؤسسه توضیحاتی در خصوص کتاب و فرایند آماده سازی و ترجمه آن به شرکت کنندگان ارائه کرد. 
پس از وی ماجده فیض مترجم کتاب ضمن قرائت چند صفحه از متن کتاب، توضیحات مختصری درباره فرایند ترجمه و چالش‌های مرتبط با ترجمه این قبیل آثار به حاضران در سالن ارائه کرد.
در ادامه به مدت 30 دقیقه مصاحبه اختصاصی دیوید راک برای شرکت کنندگان پخش شد. راک در این مصاحبه با تاکید بر مشکل بودن نگارش این کتاب به زمان پنج ساله تألیف آن اشاره کرد و تأکید کرد که برای نگارش این اثر دو بار مجبور شده کتاب را از نو بازنویسی کند.
در بخش دوم برنامه نگار پورمحمد ویراستار فنی کتاب از علوم شناختی، تازه بودن آ‌‌ن‌ها در مطالعات دانشگاهی و تحقیقات میان رشته‌ای صحبت کرد. پورمحمد این کتاب را داستانی ساده نامید که خواننده را به شیواترین شکل ممکن به دنیای پر رمزو راز مغز می برد. وی علوم شناختی را دانشی در مرزهای علم توصیف نمود که با شتابی کم نظیر آموخته های بشر را ارتقاء داده و دریچه های جدیدی از علوم میان رشته ای را به روی بشر می‌گشاید.
در انتهای مراسم پیام دیوید راک به مناسبت مراسم رونمایی کتاب برای حضار پخش شد. این رویداد ویژه با جلسه پرسش و پاسخ شرکت کنندگان و پذیرایی به پایان رسید.
 

تصاویر
  • کتاب «مغز شما هنگام کار» در باغ کتاب رونمایی شد
  • کتاب «مغز شما هنگام کار» در باغ کتاب رونمایی شد
  • کتاب «مغز شما هنگام کار» در باغ کتاب رونمایی شد
  • کتاب «مغز شما هنگام کار» در باغ کتاب رونمایی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: