خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

اولین شب علم باغ کتاب برگزار می‌شود
 

اولین شب علم باغ کتاب برگزار می‌شود

اولین شب علم باغ کتاب تهران روز دوشنبه 16 اسفند در این مجموعه علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.
شنبه، 14 اسفند 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، اولین شب علم باغ کتاب تهران با همکاری باشگاه فن‌آموز روز دوشنبه 6 اسفند در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران برگزار می‌شود. شب علم باغ کتاب قرار است محفلی به یادماندنی و شبی خوش با آزمایش‌های مفرح علمی باشد.

این برنامه با اجرای حازم فریپور برگزار می‌شود و شامل بازی‌هایی با نور و رنگ، ایجاد ابر در سالن و چند آزمایش جذاب علمی دیگر است. مخاطبان این مجموعه تمام گروه‌های سنی است.

حازم فریپور از شناخته‌شده‌ترین مروجان علم در کشور است که مدیریت باشگاه فن‌آموز را برعهده دارد. باشگاه فن‌آموز طراح و سازنده فضاها و تجهیزات علمی و آموزشی است. باشگاه فن‌آموز طراحی و ساخت فضاهایی مانند پارک‌های فن آموز در 31 نقطه کشور، تجهیزات باغ علم نوجوان باغ کتاب تهران و 160 نوع محصول از تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی را برعهده داشته است. همچنین فن‌آموز سازنده برنامه‌های علمی تلویزیونی مانند چیستا، دانشنما و جزیره دانش است.

اولین شب علم باغ کتاب قرار است هر دوشنبه از ساعت 18:45 تا 19:45 در سالن شماره 8 این مجموعه برگزار شود. علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند از طریق سایت رویدادهای باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/event/286 نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

 

تصاویر
  • اولین شب علم باغ کتاب برگزار می‌شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: