خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

رویداد کسب و کتاب؛ دورهمی با کسب و کار‌های حوزه کتاب
به مناسبت روز کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شد؛
 

رویداد کسب و کتاب؛ دورهمی با کسب و کار‌های حوزه کتاب

رویداد کسب و کتاب با موضوع دورهمی با کسب و کار‌های حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران برگزار شد.
ﺳﻪشنبه، 25 آبان 1400 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران؛ به مناسب فرا‌رسیدن روز و هفته کتاب و کتاب‌خوانی، رویداد کسب و کتاب با موضوع دورهمی با کسب و کار‌های حوزه کتاب و کتاب‌خوانی روز دوشنبه 24 آبان ماه در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران برگزار شد. در این رویداد که با همکاری مرکز نوآوری پارادایس هاپ و باغ کتاب تهران برگزار شد فعالان کسب و کار‌های حوزه کتاب، علاقه‌مندان به این حوزه و فعالان کسب و کارهای نوپا در زمینه کتاب شرکت کردند.
در این رویداد سمیه محمدی مدیرعامل انتشارات آریانا قلم، رضا قربانی بنیا‌گذار گروه رسانه‌ای راه پرداخت، امیرحسین لطیفی مدیرعامل طاقچه، سعید مکرمی بنیان‌گذار و مدیرعامل گروه اسم، سید حسا‌م‌الدین رایگانی نویسنده و کارآفرین حوزه فرهنگی به عنوان سخنرانان و فعالان کسب و کار‌های مرتبط با حوزه کتاب حضور داشتند. سخنرانان رویداد کسب و کتاب روایت‌های خود را از ورود به کسب و کارهای حوزه کتاب، چالش‌های راه‌اندازی کسب و کار در حوزه کتاب، توصیه‌های مهم برای شروع فعالیت در این حوزه و تأثیر کتاب و کتاب‌خوانی و تاثیر بر کسب و کار خود توضیح دادند. همچنین به سؤال‌ها و دغدغه‌های‌ شرکت‌کنندگان درباره کسب و کار در زمینه کتاب پاسخ دادند.
رویداد کسب و کتاب به صورت زنده از صفحه اینستاگرام باغ کتاب، پارادایس هاپ و آپارات نمایش داده شد و نزدیک به 3 هزار‌نفر این رویداد را به صورت زنده تماشا کردند. هفته‌ کتاب از 24 آبان تا 1 آذر ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 

تصاویر
  • رویداد کسب و کتاب؛ دورهمی با کسب و کار‌های حوزه کتاب
  • رویداد کسب و کتاب؛ دورهمی با کسب و کار‌های حوزه کتاب
  • رویداد کسب و کتاب؛ دورهمی با کسب و کار‌های حوزه کتاب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: