خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

رمان کوتاه «ابریشم»، مثل یک موسیقی سفید
 

رمان کوتاه «ابریشم»، مثل یک موسیقی سفید

داستان رمان «ابریشم» در قرن نوزدهم میلادی اتفاق می‌افتد. داستان کتاب درباره‌ی زندگی هِروِه ژُنکور، یک تاجر فرانسوی کرم ابریشم است. او تصمیم می‌گیرد به ژاپن سفر ‌کند تا تخم های سالم کرم ابریشم را در ازای طلا خریداری کند، اما این کار در ژاپن ممنوع است.
شنبه، 15 شهریور 1399 | Article Rating

قاچاق تخم‌های کرم ابریشم، به ماجرایی عاشقانه می‌انجامد. هروه ژنکور در ژاپن، به زنی دل می‌بندد. اما او ناچار است دلبستگی‌اش را پنهان نگه دارد همان‌گونه که تخم‌های کرم ابریشم را.
رمان «ابریشم»‌ یک رمان جمع و جور ۱۵۴‌صفحه‌ای است. آلساندرو باریکو -نویسنده‌‌ی کتاب- یک نویسنده‌‌ی مشهور ایتالیایی است که درباره‌‌‌ی رمانش اینطور می‌گوید: «همه‌ی قصه‌ها موسیقی خودشان را دارند. این یکی موسیقی‌اش سفید است. مهم است که این را بگویم، زیرا موسیقی سفید، موسیقی غریبی است، آدم را گاهی زیر رو رو می‌کند؛ آهسته نواخته می‌شود و هنگامی که خوب نواخته شود مانند این است که نوای سکوت را می‌شنوی.»
برشی از کتاب: «آنان می‌گفتند که در آن جزیره زیباترین ابریشم جهان تولید می‌شود. این ماجرا از هزار سال پیش آغاز شده بود و با رمز و رازهایی توام بود که به سلوکی عارفانه می‌مانست. بالدابیو می‌اندیشید که این یک افسانه نیست بلکه حقیقتی خالص و ساده است. روزی، او حریری را در دست گرفته بود که با رشته‌هایی از ابریشم ژاپن بافته شده بود. گویی هیچ را در دست گرفته بود.»
برای تهیه این کتاب کافی است از شنبه تا پنج‌شنبه، ساعت ۹ تا ۲۰ با شماره ۹۶۰۴۵۶۹۳ تماس بگیرید.

تصاویر
  • رمان کوتاه «ابریشم»، مثل یک موسیقی سفید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: