خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

پیشنهاد بازی؛ بیست سوالی با گرگینه‌ها
 

پیشنهاد بازی؛ بیست سوالی با گرگینه‌ها

در بازی Werewords با پیدا کردن کلمه‌ی جادویی از شهرتان در برابر گرگینه‌ها دفاع کنید.
دوشنبه، 20 مرداد 1399 | Article Rating

با مسابقات بیست سوالی که آشنا هستید؟ همانی که هر هفته در صفحه باغ کتاب آن را اجرا می‌کنیم و کلی طرفدار دارد. حالا فرض کنید برای نجات شهرتان مجبورید با گرگینه‌ها این بازی را انجام بدهید.
‌بازی Werewords یک بازی جذاب گروهی و دورهمی است که شباهت‌ها و تفاوت‌هایی نسبت به بازی مافیا دارد. شباهتش از آنجایی می‌آید که باید گرگینه را با توجه به رفتارهایش شناسایی کنید. یعنی همانطور که اعضای مافیا را تشخیص می‌دهید.
‌اما تفاوت‌ها: کارت‌های شخصیت‌های را بین خودتان تقسیم کنید. از بین شما یکی شهردار می‌شود و خود را به بقیه معرفی می‌کند. او حالا یکی از کارت‌های شخصیت را که وسط بازی قرار داده‌اید بر می‌دارد تا نقش مخفی خود را مشخص کند. شهردار می‌تواند جزو شهروندان باشد یا با گرگینه هم‌دست باشد.
‌شهردار سپس یک کلمه انتخاب می‌کند و آن را روی دفترچه می‌نویسد. به جز شهردار فقط دو نفر دیگر می‌توانند از این کلمه خبر داشته باشند: گرگینه و پیشگو. پیشگو کمک‌رسان شهروندان است. حالا شهروندان باید پا پرسیدن سوالات مختلف به آن کلمه برسند و شهر را نجات بدهند. اما محدودیت‌هایی وجود دارد: تعداد سوالات محدود است و گرگینه سعی می‌کند با پرسیدن سوالاتی منحرف‌کننده بازی را به نفع خود ادامه بدهد.
‌بازی با پیدا کردن گرگینه یا کلمه جادویی به نفع شهروندان تمام خواهد شد در غیراینصورت گرگینه و همراهانش شهر را تسخیر خواهند کرد. اگر فکر می‌کنید می‌توانید شهر را از دست گرگینه‌ها نجات دهید، می‌توانید این بازی جذاب را هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی از دو فروشگاه زیر تهیه کنید.
کتاب‌فروشی بزرگسال: ۰۲۱۹۶۰۴۵۶۹۳
کتاب‌فروشی کودک و نوجوان: ۰۲۱۹۶۰۴۵۷۴۴ ‌

اطلاعات بازی:
تعداد نفرات: ۴ تا ۱۰ نفر
زمان بازی: ۱۰ دقیقه
رده سنی: بالای ۸ سال
درجه سختی: تقریبا آسان‌

 

تصاویر
  • پیشنهاد بازی؛ بیست سوالی با گرگینه‌ها
  • پیشنهاد بازی؛ بیست سوالی با گرگینه‌ها
  • پیشنهاد بازی؛ بیست سوالی با گرگینه‌ها
  • پیشنهاد بازی؛ بیست سوالی با گرگینه‌ها
  • پیشنهاد بازی؛ بیست سوالی با گرگینه‌ها
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: