خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«گبه بازی»؛ زیباترین گبه ایران را ببافید
 

«گبه بازی»؛ زیباترین گبه ایران را ببافید

«گبه‌بازی» بازی‌ای دو نفره است و به همین دلیل این بازی برای خانواده‌های کم‌جمعیت مناسب‌تر است. دیگر لازم نیست برای پیدا کردن تعداد نفرات دیگر، به همسایه و فامیل رو بیندازید.
دوشنبه، 23 تیر 1399 | Article Rating

این بازی رومیزی را براساس بازی مشهور Patchwork ساخته‌اند که جزو محبوب‌ترین بازی‌های انتزاعی جهان است. ماموریت شما در طول بازی این است که بهترین گبه جهان را طراحی کنید. اما همانطور که می‌دانید در واقعیت هم طرح از پیش تعیین‌شده‌ای برای بافت گبه وجود ندارد و هنرمندان گبه‌باف معمولا با هوش تصویری خود موفق می‌شوند گبه‌هایی زیبا ببافند. بنابراین خودتان را آماده یک بازی جذاب و تصویری کنید که قرار است اتفاقات جذابی برایتان بیفتد.
در این بازی به هر بازیکن یک دار گبه‌بافی می‌دهند و یک مهره سوارکار. بقیه اجزای بازی به صورت مشترک قابل استفاده است. مثلا صفحه‌ای به نام صفحه زمان وجود دارد که سوارکار شما و رقیبتان روی آن صفحه پیشروی می‌کند و با پیشروی آن‌ها در صفحه شما دو نفر موفق به گرفتن امتیازاتی مانند قطعات مختلف گبه می‌شوید. با چیدن این قطعات گبه شما کامل‌وکامل‌تر می‌شود.
در پایان بازی کسی که گبه کامل‌تر و امتیازات بیشتری را جمع‌آوری کرده باشد برنده بازی معرفی می‌شود. این بازی جذاب و خوش‌قیمت را هم می‌توانید به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی از دو فروشگاه زیر تهیه کنید:
کتاب‌فروشی بزرگسال: ۹۶۰۴۵۶۹۳
کتاب‌فروشی کودک و نوجوان: ۹۶۰۴۵۷۴۴

اطلاعات بازی:
عداد نفرات: ۲ نفر
زمان بازی: ۲۰ دقیقه
رده سنی: بالای ۸ سال
درجه سختی: تقریبا آسان

تصاویر
  • «گبه بازی»؛ زیباترین گبه ایران را ببافید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: