خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

پیشنهاد بازی؛ رئیس قبیله شو!
 

پیشنهاد بازی؛ رئیس قبیله شو!

در این بازی شما ریاست قبیله‌ای را برعهده می‌گیرید تا آن‌ها را پیروز یک رقابت هیجان‌انگیز کنید.
یکشنبه، 22 تیر 1399 | Article Rating

اگر منچ بازی کرده باشید، حتما با مکانیک ساده این بازی آشنایید. هر بازیکن چهار مهره یک رنگ دارد که باید از نقطه شروع آن‌ها را حرکت بدهد تا به خانه برسند. در مسیر اما خطراتی وجود دارد: مهره‌های حریف که هر لحظه ممکن است مهره شما را از بازی خارج کنند.
«رییس قبیله» دقیقا از همین روند ساده استفاده می‌کند. شما در این بازی سه مهره دارید که باید آن‌ها را از تعداد خانه مشخصی رد کنید تا به خانه اصلی یا همان خانه امن برسید.
تفاوت مهم و اصلی منچ و رییس قبیله در یک چیز است: شما برای حرکت مهره‌تان در منچ باید تاس بیندازید. اما در رییس قبلیه خبری از تاس نیست و به‌جای آن کارت‌ها قرار گرفته‌اند.
این کارت‌ها برخلاف تاس تنوع بی‌نظیری را به حرکت مهره‌ها می‌دهند. یعنی دیگر شما محدود به شش عدد روی تاس نخواهید بود. همچنین علاوه‌بر عددهای مختلف، کارت‌های اکشنی در دسته‌ی کارت‌ها وجود دارد که می‌تواند اتفاقات بازی را بسیار دست‌خوش تغییر کند. مثلا ممکن است با آوردن یک کارت بتوانید مهره‌ی خود را با مهره‌ی رقیب که بسیار از شما جلوتر است، جابه‌جا کنید. یا سرعت جابه‌جایی مهره خود را افزایش دهید.
رییس قبلیه بازی دو تا چهار نفره‌ای است که می‌تواند حسابی سرگرم‌کننده و جذاب باشد. مخصوصا برا جمع‌هایی که دنبال بازی نچندان سخت و تفریحی هستند. شما می‌توانید این بازی را هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی از دو فروشگاه زیر تهیه کنید:
کتاب‌فروشی بزرگسال: ۰۲۱۹۶۰۴۵۶۹۳
کتاب‌فروشی کودک و نوجوان: ۰۲۱۹۶۰۴۵۷۴۴

اطلاعات بازی:
تعداد نفرات: ۲ تا ۴ نفر
زمان بازی: ۳۰ دقیقه
رده سنی: بالای ۶ سال
درجه سختی: آسان‌

تصاویر
  • پیشنهاد بازی؛ رئیس قبیله شو!
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: