خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

کتاب نقاشی برای بزرگسالان
 

کتاب نقاشی برای بزرگسالان

سابقه‌‌ی کتاب‌های نقاشی بزرگسالان به چندین دهه قبل برمی‌گردد. نسل اول کتاب‌های رنگ‌آمیزی بزرگسالان اواخر دهه ۱۹ میلادی توسط برادران «مک لوگلین» طراحی شد و به بازار آمد.
یکشنبه، 22 تیر 1399 | Article Rating

سابقه‌‌ی کتاب‌های نقاشی بزرگسالان به چندین دهه قبل برمی‌گردد. نسل اول کتاب‌های رنگ‌آمیزی بزرگسالان اواخر دهه ۱۹ میلادی توسط برادران «مک لوگلین» طراحی شد و به بازار آمد. این کتاب به اسم «کتاب نقاشی بزرگسالان کوچک» منتشر شد و شروعی شد بر انتشار کتاب‌های بعدی در این زمینه.
‌متخصصان روان‌شناسی و خودشناسی معتقدند نقاشی و رنگ‌آمیزی فقط مخصوصاکودکان نیست و برای بزرگسال هم مفید است. چون هر اتفاقی که خاطرات کودکی و آرامش آن دوران را تداعی کند تاثیر مستقیمی بر بهبود احوال آدم‌ها می‌گذارد. طبق نظر متخصصان صرفا خط خطی کردن باعث کاهش اضطراب نمی‌شود. غرق شدن در رنگ‌ها و طرح‌هاست که ذهن را آزاد و آرام می‌کند.
‌کتابفروشی بزرگسال باغ کتاب یک قفسه، مخصوص کتاب‌های رنگ‌آمیزی بزرگسالان دارد که از روی راهنماهای بالای سرتان می‌توانید این قفسه را پیدا کنید. برای خرید تلفنی این کتاب‌ها هم می‌توانید از شنبه تا پنج‌شنبه، ساعت ۹ تا ۲۰ با شماره ۹۶۰۴۵۶۹۳ تماس بگیرید.

 

تصاویر
  • کتاب نقاشی برای بزرگسالان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: