خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

در «جیم بازیا» هیجان و جنب‌و‌جوش را تجربه کنید
 

در «جیم بازیا» هیجان و جنب‌و‌جوش را تجربه کنید

«جیم‌بازیا»، یکی از بخش‌های جدید «فکربازیا»ی «باغ کتاب»، این مشکل را برای شما حل می‌کند. اینجا بچه‌های ۳ تا ۱۳ ساله می‌توانند با نظارت مربی متخصص و استفاده از زیپ‌لاین، اسلک‌لاین، تخته موازنه، پرتاب بسکتبال، تونل شادی، استوانه‌ی تعادلی و ... مهارت‌های حرکتی خود را افزایش بدهند.
شنبه، 21 تیر 1399 | Article Rating

وضعیت رشد مهارت‌های حرکتی کودکان نسبت به قبل دچار افت شده است. علت بروز این مشکل را می‌توان به تعداد همبازی‌های کمتر کودکان، کمتر بودن فضای بازی آزاد، مشغله‌های بیشتر خانواده‌ها نسبت به گذشته، زندگی آپارتمان‌نشینی، آلودگی هوا، محدود کردن کودک در بازی‌ها و البته عدم آگاهی دقیق خانواده‌ها در خصوص بازی‌های مناسب با کودکان دانست. «جیم‌بازیا»، یکی از بخش‌های جدید «فکربازیا»ی «باغ کتاب»، این مشکل را برای شما حل می‌کند. اینجا بچه‌های ۳ تا ۱۳ ساله می‌توانند با نظارت مربی متخصص و استفاده از زیپ‌لاین، اسلک‌لاین، تخته موازنه، پرتاب بسکتبال، تونل شادی، استوانه‌ی تعادلی و ... مهارت‌های حرکتی خود را افزایش بدهند.

«جیم‌بازیا» دو هدف را دنبال می‌کند؛ فعالیت‌های حرکت‌محور و آمادگی جسمانی مرتبط با تندرستی. در بخش اول تاکید روی همه‌ی الگوهای حرکتی بنیادی کودکان شامل الگوهای حرکتی ریز و درشت که به دو دسته‌ی کلی مهارت‌های جابه‌جایی و مهارت‌های کنترل شی از طریق برنامه‌های حرکتی و بازی‌های مدون و استاندارد است. در بخش دوم هم ویژگی¬های آمادگی قلبی تنفسی، استقامت عضلانی، چابکی، انعطاف‌پذیری، هماهنگی بین عضوی، هماهنگی عصب-عضله، سرعت، ادراک و یادگیری حرکتی برای توسعه‌ی هوش حرکتی مورد توجه قرار می‌گیرد.

این روزها کل مجموعه‌ی «فکربازیا» هر روز ضدعفونی می‌شود. در «جیم‌بازیا» به بچه‌ها دستکش‌های یک‌بار مصرف و ماسک داده می‌شود و وسایل این بخش هم مثل سایر بخش‌ها بعد از هر بار استفاده‌ی بچه‌ها ضدعفونی می‌شود.

«سرزمین فکربازیا» در «باغ کتاب» جایی برای تحقق رویاهای بچه‌هاست. در سرزمین «فکربازیا» بچه‌ها می‌توانند آشپز، مهندس، کشاورز، صخره‌نورد و... شوند و از این تجربه لذت ببرند. «فکربازیا» با استفاده از فعالیت‌هایی که براساس هوش‌های چندگانه «گاردنر» طراحی شده، به تقویت هوش و خلاقیت کودکان می‌پردازد و هر کدام از بخش‌ها می‌توانند به طریقی استعداد و ذوق کودک شما را محک بزنند.

«فکربازیا» در طبقه‌ی اول «باغ کتاب» قرار دارد و هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب در خدمت شماست. 

تصاویر
  • در «جیم بازیا» هیجان و جنب‌و‌جوش را تجربه کنید
  • در «جیم بازیا» هیجان و جنب‌و‌جوش را تجربه کنید
  • در «جیم بازیا» هیجان و جنب‌و‌جوش را تجربه کنید
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: