خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

«شجاعان تنها هستند»؛ یک داستان وسترن
 

«شجاعان تنها هستند»؛ یک داستان وسترن

سی و ششمین برنامه فیلم و گپ به نمایش و نقد فیلم «شجاعان تنها هستند» محصول سال 1962 اختصاص دارد.
ﺳﻪشنبه، 10 تیر 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، در سی و ششمین برنامه فیلم و گپ، «شجاعان تنها هستند» اثر دیوید میلر و محصول سال 1962 سینمای آمریکا نمایش داده می‌شود. در این برنامه به روال هر چهارشنبه، پس از نمایش فیلم سعید قطبی‌زاده منتقد و مدرس شناخته‌شده سینما به نقد و بررسی فیلم خواهد پرداخت.

داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که جك برنز یک كابوى تنها به آلبوكركى مى‏آيد تا دوستان قديمى‏اش، پل و جرى باندى را ببيند. جری به او مى‏گويد كه شوهرش پل، به جرم كمك به ورود غيرقانونى مكزيكى‏ها به خاك آمريكا زندانى شده است. جک براى رفتن به زندان و كمك به پل عمدا دعوايى در كافه به راه مى‏اندازد. اما در زندان مى‏فهمد كه پل قصد دارد محكوميت كوتاهش را بگذراند و قصدی برای فرار ندارد.

عملکرد بازیگران در این فیلم بسیار مورد توجه قرار گرفت. کرک داگلاس برای بازی در نقش جک برنز در این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر خارجی جوایز بفتا شد.

«فیلم و گپ» باغ کتاب با هدف نمایش فیلم‌های مطرح سینمای جهان هر چهارشنبه از ساعت 18 در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران برگزار می‌شود و پس از نمایش فیلم سعید قطبی‌زاده منتقد و مدرس شناخته‌شده سینما به نقد و بررسی فیلم می‌پردازد و حاضران نیز می‌توانند سؤالات خود پیرامون فیلم را مطرح کنند. علاقه‌مندان به خرید آنلاین بلیت می‌توانند از طریق صفحه خرید بلیت فیلم و گپ در سایت رویدادهای باغ کتاب تهران اقدام کنند.

تصاویر
  • «شجاعان تنها هستند»؛ یک داستان وسترن
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: