خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

گشتی در کتابخانه مجتبی جباری
 

گشتی در کتابخانه مجتبی جباری

مجتبی جباری، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال، ۵ کتاب تاثیرگذار زندگی‌اش را معرفی می‌کند.
ﺳﻪشنبه، 03 تیر 1399 | Article Rating
  1. مثنوی معنوی از مولانا: «زمانی که خواندن این کتاب را آغاز کردم، مصادف شد با شروع حرفه‌ای فوتبال؛ دوران مصدومیت‌ها و آن تجربه‌های سخت. این کتاب آن زمان برای من امیدبخش بود. چون مولانا می‌گوید هر اتفاقی دلیل دارد و شما باید این اتفاقات را بپذیرید و شاید آینده بهتری در انتظارتان باشد».
  2. وقتی نیچه گریست از اروین د.یالوم: «نیچه همه درد و رنج‌ها را تحمل می‌کرد و از آنها فرار نمی‌کرد و هرکدام را جزئی از تکاملش می‌دانست.»
  3. باشگاه مشت‌زنی از چاک پالائیک: «این کتاب بسیار جذاب است و فیلمی هم با حضور ستاره‌های سینما براساسش ساخته شده. اما به نظرم کتابش بسیار شیرین‌تر و جذاب‌تر از فیلم است.»
  4. صدسال تنهایی از گابریل گارسیا مارکز: «وقتی این کتاب را می‌خوانید، قدرت کلمات نویسنده، داستان و تجربیات انسان‌ها که به صورت جذاب نوشته شده، شما را جذب می‌کند. «صدسال تنهایی» محدود به یک جغرافیای خاص نیست و به همین دلیل جزو ۱۰۰کتابی است که هرکسی باید بخواند.»
  5. یادداشت‌های ۵ ساله از گابریل گارسیا مارکز: «اتفاقاتی که در این کتاب نوشته شد، به فضای جامعه خودمان نزدیک است. مارکز در این کتاب نگاه دیگران به خودش و نگاه خودش به اتفاقات و اطراف را تفسیر می‌کند.»
    منبع: ایران جمعه
تصاویر
  • گشتی در کتابخانه مجتبی جباری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: