خرید اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی

مروری بر رمان «یک عاشقانه آرام»
 

مروری بر رمان «یک عاشقانه آرام»

کتاب «یک عاشقانه آرام» با لحن شیرین و شاعرانه‌ی نادر ابراهیمی از معروف‌ترین آثار اوست. این کتاب اولین‌بار در سال ۱۳۷۴ منتشر شد و تا به امروز که ۲۵ سال از اولین انتشار آن می‌گذرد، بیش از پنجاه‌بار تجدید چاپ شده است و بارها در لیست پرفروش‌ترین‌های کتابفروشی‌ها قرار گرفته است.
یکشنبه، 11 خرداد 1399 | Article Rating

داستان «یک عاشقانه آرام» اندکی قبل از انقلاب ۵۷ اتفاق مي‌افتد. گیله‌مرد معلمی است که علاوه بر تدریس، به فعالیت‌های سیاسی مشغول است. او در یکی از سفرهایش با دختر زیبایی به نام عسل آشنا می‌شود و با ازدواج می‌کند و این شروع یک عاشقانه‌ی آرام است. اما این آغاز ماجراست. گیله‌مرد به خاطر فعالیت‌های انقلابی‌اش تبعید می‌شود و زندگی این زوج دستخوش مشکلات و تلخی‌های گوناگون می‌شود. گیله‌مرد و عسل نمی‌خواهند زندگی عاشقانه‌شان دچار روزمرگی شود اما عمل به این تصمیم چندان آسان نخواهد بود.

کتاب «یک عاشقانه آرام» با لحن شیرین و شاعرانه‌ی نادر ابراهیمی از معروف‌ترین آثار اوست. این کتاب اولین‌بار در سال ۱۳۷۴ منتشر شد و تا به امروز که ۲۵ سال از اولین انتشار آن می‌گذرد، بیش از پنجاه‌بار تجدید چاپ شده است و بارها در لیست پرفروش‌ترین‌های کتابفروشی‌ها قرار گرفته است. نسخه صوتی این کتاب هم با روایت پیام دهکردی منتشر شده و قابل تهیه است.

برشی از کتاب: «گیله‌مرد، خوابگردانه آغاز کرد: زمانی زنی را می‌شناختم که پیوسته به مردش می‌گفت: تو تمام خاطراتِ مشترکمان را از یاد برده‌ای. تو حتی از آن روزهای خوش سال‌های اول هم هیچ خاطره‌ای نداری. زندگی روزمره، حافظه‌ی تو را تسطیح کرده است. تو قدرت تخیلت را به قدرت تامین آتیه تبدیل کرده‌ای؛ البته آتیه‌ای که خاطرات خوش مشترکمان، در آن، کمترین جایی ندارد… تو مرا حذف کرده‌ای… حذف… و مرد، صبورانه و مهربان جواب می‌داد: نه... به خدا نه... من با خود تو زندگی می‌کنم نه با خاطراتِ تو… من تو را به عینه همین‌طور که روبه‌روی من ایستاده‌ای، یا پای شیر آب ظرف می‌شویی، یا برنج را دَم می‌کنی، یا سیب‌زمینی پوست می‌کنی، یا لباس تازه‌ات را اندازه می‌کنی عاشقم نه آنطور که آن‌وقت‌ها بودی

برای تهیه این کتاب کافی است از ساعت ده صبح تا شش بعدازظهر با شماره ۹۶۰۴۵693 تماس بگیرید. ارسال برای خرید بالای صدهزار تومان رایگان است.

تصاویر
  • مروری بر رمان «یک عاشقانه آرام»
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: